ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Pamiętaj, że robiąc zakupy w sklepie internetowym Holy Dress przysługuje Ci prawo do zwrotu Produktów w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.

Jak dokonać zwrotu? To proste!

1. Zapakuj produkty oraz wypełnij formularz dostępny tutaj (wrzuć go proszę do paczki)

Jeśli nie posiadasz drukarki, formularz możesz przepisać ręcznie albo niezbędne informacje podeślij mi na maila sklep@holydress.pl.

Zwrot powinien zostać dobrze zabezpieczony i odpowiednio zapakowany – najlepiej w kartonik, w którym został dostarczony. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania: zabrudzeń, np. podkładem (co często zdarza się przy mierzeniu) czy zapachu np. proszku.

Brak szczegółowych informacji w formularzu może opóźnić procedurę przyjęcia zwrotu.

2. Paczkę odeślij korzystając z naszej strony zwrotu zakupów, dostępnej tutaj:

https://holydress.pl/zwrot

Nie odbieramy paczek za pobraniem oraz z paczkomatów.

3. Poczekaj na zwrot środków

Zwrot środków nastąpi w terminie do 7 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki.

Zwrot środków realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności: PayNow/Przelewy24 – na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.


REKLAMACJA

Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu

Jak złożyć reklamację? To proste!

1. Zapakuj produkty oraz uzupełnij formularz dostępny tutaj

Jeśli nie posiadasz drukarki, formularz możesz przepisać ręcznie.

Produkt powinien zostać dobrze zabezpieczony i odpowiednio zapakowany.

Brak szczegółowych informacji w formularzu może opóźnić procedurę reklamacyjną.

2.Paczkę odeślij na adres: 

HOLY DRESS

ul. Wacława Lipińskiego 14/2

30-349 Kraków

Koniecznie dodaj adres email: sklep@holydress.pl albo numer telefonu +48 783 998 462.

Nie odbieramy paczek za pobraniem oraz z paczkomatów.

3.Poczekaj na zwrot środków

W ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki ustosunkujemy się do zgłoszenia reklamacyjnego wysyłając wiadomość e-mail.

Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności: PayNow – na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.